Kampaň "Budoucnost má hloubku" získala mimořádné ocenění Prima Zlatá pecka za rok 2016

Dne 23. února 2017 převzala agentura Action Please s týmem Radima Dittricha, Adama Trojáka a Jiřího Mlčocha zvláštní mediální cenu za kampaň „Budoucnost má hloubku“ za digitální prezentaci Hornicko-geologické fakulty VŠB-TU Ostrava.
info-image

Prima Zlatá pecka je jedinou soutěží kreativity v reklamě, jejíž porotu tvoří vždy špičkové osobnosti z uměleckých a odborných oborů, bez nichž se kreativita v reklamě neobejde: Letos například režisér a držitel českých lvů F.A.Brabec, skladatel a dirigent Varhan Orchestrovič Bauer, herec a režisér Jiří Mádl, producent a scénárista Ondřej Trojan, zvukař a držitel Českého lva Daniel Němec, akademický malíř a výtvarník Pavel Koutský, střihač Jiří Brožek, a fotograf a režisér Michal Pacina, ředitel STEM/MARK Jan Tuček, členové poroty multimédií Tomáš Jindříšek, Simona Kijonková, Tomáš Bursík, Jan Horák, Jasna Sýkorová, Monika Tomčíková a to vše s čestným předsedou světoznámým fotografem a několikanásobným držitelem ceny World Press Photo Antonínem Kratochvílem.

Prima Zlatá pecka se letos opět těšila velkému zájmu agentur ze Slovenska, kterých se přihlásila celá čtvrtina. O Zlaté pecky se utkalo 135 prací od 42 agentur.  Ve zlato hlavních cen se tak může proměnit 40 nominací, o kterých rozhodli členové hlavní i odborných porot s jejich letošním předsedou Michalem Vieweghem:  Irena Pavlásková, Jan P. Muchow, Štěpán Wolde, Goran Tačevski, Richard Müller, David Ployhar, Tomáš Jindříšek a dalšími.

http://zlatapecka.cz/nominovani/2016

http://mam.ihned.cz/reklama/c1-65634270-vysledky-prima-zlata-pecka-2016-nejlepsi-ceske-a-slovenske-reklamy

https://www.mediaguru.cz/2017/02/nejlepsim-hercem-v-reklame-je-ivan-trojan/

https://www.facebook.com/adam.r.trojak/videos/1265412746881183/

www.budoucnostmahloubku.cz


© 2017 VŠB-TU Ostrava