Poslední strojař posbíral 3 ceny za PR

Poslední strojař posbíral 3 ceny za PR
Fakulta strojní VŠB-TUO zabodovala se svou kampaní „Poslední strojař“ v letošním ročníku České ceny za PR. Tuto cenu od roku 2006 každoročně vyhlašuje Asociace Public Relations Agentur (APRA). Ve velké konkurenci 156 přihlášených projektů uspěl „Poslední strojař“ hned třikrát.

Slavnostní vyhlášení výsledků 12. ročníku České ceny za public relations se letos uskutečnilo 14. června 2017 v prostorách City Tower a Aureole. Soutěž je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations, tedy vedle podnikatelských subjektů i profesním asociacím, nadacím, vzdělávacím institucím, státním orgánům i jednotlivcům. Ceny byly uděleny celkem ve 21 kategoriích. Oceňovány jsou zejména PR projekty obsahující kreativní řešení, které mají prokazatelně pozitivní dopad na činnost a reputaci zadavatele. 

V konkurenci 156 přihlášených projektů uspěl „Poslední strojař“ realizovaný Fakultou strojní VŠB-TUO ve spolupráci s týmem Action Please a Idea Please hned třikrát: v oborové kategorii „Státní správa, veřejný a neziskový sektor“ získal třetí příčku, první místo si vybojoval v oborové kategorii „Průmysl“ a do třetice se umístil na druhé pozici v kategorii komunikační nástroje „On-line média (intranet, webové stránky, RSS, PDA aj.)“.  

 „Poslední strojař“ je náborová kampaň Fakulty Strojní VŠB-TUO, která inspiruje studenty SŠ ke studiu strojírenských oborů a zároveň představuje katastrofickou vizi světa s dožívající technikou bez kvalifikovaných odborníků v příběhu posledního strojaře. Ukazuje sílu a potenciál strojírenství ve spolupráci s průmyslovými partnery, kteří absolventy strojních oborů tolik potřebují. Za úspěchem kampaně stojí skupina kreativních mladých lidí, kteří si význam technického rozvoje a inovativních řešení pro budoucnost nás všech velmi dobře uvědomují a pro svůj originální nápad dokázali získat i vedení Fakulty strojní, která věří, že kromě soutěže o cenu PR kampaň také zaboduje u maturantů středních škol. 

 „Počty absolventů středních škol nastupujících ke studiu na univerzity technického zaměření již dnes neodpovídají potřebám průmyslu. Je nutné, aby fakulta i průmysl spojili své síly i v oblasti propagace a marketingu. Věřím, že se nám podaří realizovat další společné kroky v následující kampani, kterou připravujeme pro příští akademický rok,“ dodává děkan fakulty Ivo Hlavatý.

 

Vloženo: 19. 6. 2017
Kategorie:  Tiskové zprávy
Útvar: 9920 - Vztahy s veřejností
Zpět na seznam příspěvků